Comidos Vivos

comidos-vivos

Honráu m`afayo presentando un añu más, y van tres, una de les películes d`esti ciclu pa cinéfilos enfermizos que llega a la so quinceava edición y nel que siempre hai sitiu pa la mio especilidá.  La especialidá gastronómica de Peor Imposible; les conocies nel mundu “gafapásticu” como “cannibal movies”, “pelis de caníbales” de tola vida onde s`amiesten sangre, carne, sexu y carnaza a partes iguales.

Acostumbro a presentar nesti ciclu pelis males permales, que faen siempre honor al entitulu del mismu: “Peor… Imposible”. Pero hete equí qu`esti añu paez ser que nun ye asina, porque recurriendo a la documentación esistente nes accesibles redes sociales sobre esti xéneru atópome con que Comidos Vivos, (Mangiati Vivi na so versión orixinal n`italianu) ye tou un clásicu de les Cannibal movies, antecesora de Canibal Ferox , obra maestra del canibalismu xabaz, y tamién obra del mismu director; Umberto Lenzi, (nun confundir con Umberto Tozzi, esti compón e interpreta canciones ñoñes que nos inciten a otru tipu de canibalismu que se practica ensin baxar de la cama)

Comenos en vida unos a otros, depredanos…  A mi casi que ya nun me suena a cosa estraña, nin a tribus de Papua / Nueva Guinea.  Ciertu qu`equí somos munchu más civilizaos y depredámosnos, comémosnos en vida ensin tan siquier facemos sangre.

Y los abullíos de dolor, los asparabanes y glayios llastimeros dexámoslos pa en casa, pa cuando nadie nun mos vea por requexu dalgún, llegando inclusu a l`automutilación y l`autodepredación. Ye más, llegando inclusu a comer en vida a los nuesos más cercanos allegaos que tienen que sufrir les consecuencies en cadena, ya no de les lletaníes d`un llider d`una secta como`l que apaez na película que de siguíu vais a ver, sinon les consecuencies de vivir alrodiaos d`un tropel de llíderes monstruosos con pelleya de corderu, que mos engañifen colos sos cancios de serena, demientres enllenen los sos cofres del oru que s`escuende na nuesa tierra y prevoquen que mos comamos en vida los unos a los otros.

Llideres, los más, qu`aparenten pexes ensin sangre pero que en rialidá son sanixueles, especialistes en nutrise de la sangre de nueso y la de los nuesos.

Por eso ye importante que de magar güei arrenunciemos al canibalismu capitalista. Nun será fácil abandonar el gustu pol sabor agrín y dulce de los nuesos conxéneres, pero teniemos qu`inténtalo. Cuantos más seyamos los qu`escaezamos el canibalismu como fórmula de progresu más papeletes tendremos de que los que queden presos d`esta secta infame se devoren entre sí.

Mientres tantu demos rienda suelta al canibalismu al que mos conviden los cancios ñoños d`Umberto Tozzi, el que se práctica casi siempre ensin sangre, pero nel que tamién abunden fluxos y ñiascos y col que nun tenemos nin que baxamos de la cama.

Pero además comamos tamién a besos a restu de los nuestros conxeneres.  A los neños, a les güeles. A los chigreros, a les camareres… Devoremos cola mirada a esti mundu como si nun quedara mañana.

(Intervención de Lluis Nel Estrada nel Ciclu Cinematográficu «XV Peor Imposible»)

 

Envía un Comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.