Entre plato y plato

El blog de Lluis Nel Estrada

El orgullo de la sidra, el orgullo del trabajo bien hecho

Esta pasada semana publicábamos en la web de Tierra Astur, así como en el canal YouTube de la empresa un vídeo en el que recogemos nuestra labor formativa en torno al mundo del escanciado de la sidra y presentábamos la figuran de nuestro Maestro Escanciador, Sabino Pérez Presa. Todo lo que aparece en ese vídeo, realizado íntegramente por nuestro equipo del Departamento de Comunicación y Marketing de Sidrerías Tierra Astur / Crivencar, es real. No existen posados, ni montajes. En el vemos a Sabino Pérez mimar nuestra sidra como habitualmente hace y escanciar un culín de sidra que roza la perfección. Nuestros camareros-escanciadores aparecen participando en nuestra prueba trimestral de perfeccionamiento del escanciado. Profesionales del escanciado, expertos de primer orden como Félix de la Fuente, Pablo Suárez, o Pablo Álvarez, aparecen corrigiendo y aconsejando mejoras a nuestro personal.Nuestro personal escancia y atiende a las explicaciones de los expertos con pasión e interés. Estamos orgullosos. Orgullosos de nuestro equipo y orgullosos de lo que hacemos. Orgullosos del tratamiento que procuramos a nuestra sidra y orgullosos de contribuir a mantener y dignificar el legado cultural de nuestra sidra asturiana. Te invito a que compartas nuestro orgullo con nosotros visionando el... leer más

Amigos y collacios de viaxe

Hai una persona, mui especial pa min, que anda la probe de cabeza al rodiu del conceptu de l`amistá. Más que nada porque sigún van pasando los años, los meses y casique les selmanes, va discubriendo nuevos estadios, o meyor nueves desilusiones en tornu a esti conceptu que se-y antoxa del mesmu calibre que`l de la fraternidá, la paternidá o la maternidá. Y por disgracia, o por suerte, a lo menos a los mios güeyos, esto nun ye asina. Porque los amigos, lo que se diz amigos de verdá, por norma xeneral, cuntense colos deos d`una man, o a lo sumu les de les dos. Y por que amigos nun teniemos necesariamente que tener munchos, pero si procurar que seyan los meyores. Amigu ye aquel que sigue siéndolo porque la distancia nun fixera l`olvidu, que predicaba la canción. Amigu ye aquel que siempre ye receptivu a la llamada d`ausiliu, al reclamu, a l`atención. Amigu ye aquel que nun traiciona. Que ye capaz de guardar un secretu aunque esti seya un secretu a voces. Amigu ye aquel que supera contigo la reválida de l`amistá. Porque l`amistá ye cosa de dos o más individuos, y ye absurdu creer n`amistá nun correspondía. A un tiempu que llíbrenos el diañu d`aquellos que s`autoerixen, les más de les vegaes de manera interesao, en amigos nuestros. Otra cosa son los collacios, los compañeros de viaxe. Y ye que la vida nun ye otro qu`una sucesión de viaxes ensin destín. Fariasemos imposible viaxar a lo llargu y anchu de la vida si nun fuéramos a dir atopando bonos collacios de viaxe que mos ficieran más fácil... leer más

Pregón de les fiestes del Bollu 2013. Sociedá La Peruyal. Les Arriondes. Parres

Autoridaes. Presidente de la Sociedá La Peruyal. Reina y Dames d`Honor de Les Fiestes del Bollu. Peruyales y peruyalos: Nun se cómo entamar. Esa ye la idega que tengo na tiesta nel precisu instante nel qu´arranco a esbozar les primeres llinies d`esti pregón nel bloc de notes del mio IPhone…Nun se como entamar. Y ye de recibu trasladávoslo, como de recibu ye agradecer a la Sociedá La Peruyal que cuntara conmigo pa pregonar estes Fiestes del Bollu 2013. Dende que me lo comunicaran, fae agora cerca cuatro meses, acarreto un sentimiento d`orguyu y responsabilidá por partes iguales que casique me bloquea. Porque son tantes, tantísimes les coses que quisiera cuntar dende equí güei, y tan poca, tan poquitísima la culpa y necesidá que teneis vosotros de aguantar esti rollu, que nun se por onde tirar. Hónrame más si cabe la mio condición de pregoneru porque los que me conoceis bien sabéis que siéntome parraguesu ensin selo y peruyalu hasta la médula. Porque equí pase diez años vitales na mió vida y porque, ensin arrenegar enxamás de la mió condición de ribeseyanu, equí me tengo prometíu siguir venceyáu pol restu los mios díes. La mio vinculación, el mio venceyamientu con esti conceyu de Parres y con esta villa ribereña de Les Arriondes vien dende que soi bien neñu. Porque quixó el destín que mi pá, Lluis el de Xenra, o Lluis el de la Xenra, ñacíu nel caseríu del mesmu nome y asitiáu en Calabrez siempres tirara con munchisima facilidá pa esti conceyu aunque viviéramos nel Picu, a bien poquitinos metros de la playa y a un pasu del centru... leer más

“La cuenta por favor” o “Cómo arruinar un buen servicio en el último momento”

Llámame raro. Lo digo como cliente más que como profesional del gremio. ¿Pero de verdad nadie se da cuenta de que un injustificado retraso a la hora de pasar la cuenta arruina el mejor de los servicios? Me pueden haber dado a comer el mejor de los manjares. Servido la copa más refinada y trabajada de la noche. Escanciado el mejor de los culetes del mundo. Puedo estar en la mejor de las compañías, tener toda una noche de ocio por delante, o lo que es peor, tener que reincorporarme a mi jornada laboral. El servicio puede haber sido excelso. La sobremesa tener tintes de interminable. El retrogusto de aquel postre continuar en el paladar pasadas las horas. Pero cuando llega el momento llega el momento, y cuando el cliente pide la cuenta sencillamente es que ya se quiere, o se tiene que ir. En ese preciso momento hemos dejado de ser queridos por nuestro comensal, lamentablemente es el “Efecto kleenex” de nuestra profesión amigos y amigas. Los hosteleros somos amantes perfectos, pero amantes pasajeros, a los que se nos ama con pasión y se nos olvida con inmediatez. Proveemos la promiscuidad de nuestros pasionales clientes por ese motivo cuando nos quieren pagar nos están diciendo ni más ni menos que eso… Que nos quieren olvidar de inmediato porque tienen otro plan. Porque la velada sigue en otro local o al abrigo de la noche en el mejor de los casos, o porque el sueño se acaba y tienen que volver a la realidad de su rutina diaria. No existe peor sensación de abandono por parte del cliente que... leer más

Archivos